Memperkenalkan Online-Tune.com


Online-Tune.com dulunya satu domain yang aku beli dan skang ni terbiar tanpa digunakan. Mula-mula aku buat Online-Tune.com sebagai satu website perbandingan, tapi memandangkan website tu dh tak hidup, aku pun memutuskan untuk buat website tu sebagai TEMPAT PERBINCANGAN MENGENAI ISU-ISU KOMPUTER DAN INTERNET. Contohnya kalau Laptop korang rosak ke, sebelum pegi antar kedai, baik tanya kat Online-Tune.com dulu, mane tau ade sifu-sifu komputer kat situ boleh jawab, boleh korang jimat $$. hehe..

Apabila dipanggil perbincangan, bermakna bukan aku sorang je yang akan jawab soalan kat situ, sape-sape je boleh jawab dan komen, even orang yang tak register pun boleh tanya dan jawab soalan. So, feel free to use, and share dengan kawan-kawan korang, supaya diorang pun senang. Pakat-pakat tolong jaga website ni ye.

Satu lagi tujuan website ni adalah untuk jadi rujukan pada sape-sape yang ada masalah komputer pada masa akan datang. Contohnya, bila diorang search google berkenaan masalah diorang, insyaAllah website ni akan keluar kat google berkenaan dengan masalah diorang tu, seterusnya dapat setelkan masalah dia.

Artikel Berkaitan